dag 15 Wellington 550 km

20 december 2014 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Voor vandaag stond er een rit van 550km op het programma  naar wellington. Onderweg zijn we een paar keer gestopt een paar keer om gewoon even uit de auto te zijn en een keer bij de subway om een broodje te eten. Bij de subway  kun je eigen broodje samen stellen  van wat je er allemaal op wil hebben.  We ging vandaag ook de tank van de auto zo ver mogelijk leeg te rijden. Want bij het ophalen van de auto hadden wij er extra voor betaalt dat we hem met een lege tank mochten inleveren.  De lege tank dat was bijna gelukt maar  we moest nog ongeveer 40 km en het lampje brandde al van de tank. Toen toch maar besloten om er voor 10 dollar aan benzine in te gooien dat was ongeveer 5 liter. Maar we kregen toen nog een rit van 10 km door de bergen. En eenmaal onderaan de berg begon het lamp je weer te branden hebben we toch maar weer besloten om voor 10 dollar bij te tanken.  Bij het hotel aangekomen midden in de stad konden we eindelijk naar onze kamer. De volgende dag moeten we onze auto weer inleveren en gaan we naar het zuider eiland.