dag 12 Owhango Nieuw-Zeeland

17 december 2014 - Owhango, Nieuw-Zeeland

Onze eerste nacht slapen in de slilte zit erop. Na het onbijt wat we zelf klaar hadden gemaakt ( een gebakken ei ). Hadden we de dag van te voor besproken dat we vanmorgen om half negen klaar zouden staan in het cafe dat 7 km verderop zat. Wat tevens ook bij het huisje hoorde. Om met de kano een tocht van ongeveer 3 uur te gaan maken door de rivier die door de bergen loopt. Na wat oponthoud werden we weggebracht naar het begin punt van de tocht daar ligt de kano al klaar. Wij en nog drie andere begonnen aan de tocht. Na onderweg een paar keer te zijn uitgestapt werden we naar 3 uur weer opgehaald. Het maakte niet uit waar je stopte  ze haalde ons op met hun speedboot nadat ze iedereen weer hadden opgehaald vaarden we terug naar het begin punt. Toen de kano weer was opgeruimd kregen we nog koffie aangeboden. Na de koffie werden we weer bij het café afgezet en zijn we weer terug gereden naar het huis. Naar dat we ons eigen hebben omgekleed. Was het ondertussen al half 4 dachten wij even vlug boodschappen te doen maar dat viel tegen het was 1 uur heen en 1 uur terug rijden. Toen maar rechtoe in het dorp wat te hebben gegeten zijn we weer terug gereden.  Rond half 7 waren we terug en hebben toen het kampvuur maar weer aangestoken daar konden we deze avond niet zo heel lang van kunnen genieten want het begon te regen. We zijn toen maar binnen gaan zitten en optijd naar bed gegaan.